Viernes, 14 Mayo 2021 15:10

@gastonedul Independiente va a a ir a La Plata con un 4-3-3 Featured

Rate this item
(1 Vote)

Gastón Edul
@gastonedul
Independiente va a a ir a La Plata con un 4-3-3:
Sosa; Bustos, Barreto, Insaurralde, Ortega; González, Romero, Blanco; Velasco, S. Romero y Palacios.
#CAI http://tycsports.com
¿Qué les parece?
*

Read 157 times Last modified on Viernes, 14 Mayo 2021 15:12

Media

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.



© All rights reserved. Powered by Diseño&Soporte.
Volver Arriba