Viernes, 07 Mayo 2021 22:34

@gastonedul Independiente practicó con dos equipos Featured

Rate this item
(1 Vote)

Gastón Edul
@gastonedul
Independiente practicó con dos equipos:
Sosa; Bustos, Barreto, Ostachuk, Insaurralde, Ortega; Romero, Blanco; Velasco Silvio Romero y Palacios.
5-3-2.
Sosa; Bustos, Barreto, Insaurralde, Ortega; González , Romero, Blanco; Velasco, S. Romero y Palacios
4-3-3
¿Por cuál van?

*

Read 91 times

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.



© All rights reserved. Powered by Diseño&Soporte.
Volver Arriba